sobota, 5 stycznia 2013

Witam!

Cześć, nazywam się Wiktoria, ale mów mi Tori. Mieszkam na podlasiu w małym mieście. Bardzo lubię modę, a przeważnie po prostu lubię zmieniać, urozmaicać, projektować i ozdabiać ubrania, oraz dodatki. Sama robię biżuterię projektuje ubrania. Ten blog jest poświęcony przeróbkom i nowinkom modowym.  W małej części zajmuje się również makijażem.
To teraz coś o mnie:
imię : Wiktoria
wiek : 13 lat
zainteresowania : moda, plastyka, projektowanie i rysowanie mangi.
styl ubierania się : idę za nowinkami, jednak trochę wyróżnia się od stylu innych.
ulubiony rodzaj muzyki : rock, pop, reggae.
ulubione filmy : tego jest masa! Głównie to komedie, horroro-komedie, filmy przygodowe, sensacyjne i kryminalne.
ulubione seriale i programy : Operacja stylówa, Brzydkie kaczątka, Inna, Popland, Niemożliwe, Parszywa dwudziestka.
ulubiona książka : słodko-gorzka szesnastka, W pogoni za marzeniami.
ulubiony kolor : WSZYSTKIE!!
idole : Moja mama, Katarzyna Tusk, Merlin Monroe, Bobby McFerrin.

Z pierwszego posta to na tyle!
                                             Pozdrawiam!!
                                                                  Wiktoria!!!

5 komentarzy:

  1. Mam podobne zainteresowania tyle że ninawidze mangi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jednak, ze nie lubisz mangi, no to trudno. O gustach się nie dyskutuje :D

      Usuń
  2. też mam podobne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Miło czegoś dowiedzieć się o innych ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń