piątek, 11 stycznia 2013

Bluzka na życzenie

Specjalnie dla użytkowniczki, która mnie o to prosiła - bluzka.

POTRZEBNE MATERIAŁY :

-bluzka
Ja użyłam bokserki o kolorze różowym  ;)


-nić
-igła
-wstążka
-koraliki, jakie kolwiek, może zepsuła wam się bransoletka, to już macie koraliki, ale jak nie macie absolutnie żadnych, to kupcie w pasmanterii , lub na stronach internetowych np. Korallo.pl lub Allegro.pl


Sposób zrobienia :

1. Ze wstążki zrób kokardkę





2. Przyszyj kokardkę, jeśli nie umiesz jeszcze szyć poproś dorosłego, lub kogoś kto umie ;)

3. Przyszyj koraliki.

PRZYSZYJCIE JE W WYBRANYM PRZEZ WAS MIEJSCU. JA ZROBIŁAM TO W LEWYM GÓRNYM ROGU :




Po przyszyciu wszystkich rzeczy, mi wyszło coś takiego :






Mam nadzieję, że się podoba ;)



































6 komentarzy: